filipino

29 MAJ

Publicerad 2012-05-29 22:11:41 i Allmänt,

FETT VÄRT ATT LÄSA TEXTEN JAG LOOOOOVAR
Hola lite fint sådär på spanska. MVG barn.. LOL. I alla fall, sitter just nu och skriker lite låtar sådär falsk så ALLA grannar ska hata mig.. men jag (och min storebroor) kanske ska sjunga på farmor 80 års fest men vi får seee så aa d är anledningen.
Idag har jag varit i skolan, varit på Ica, varit hemma och varit på en försommarkurs på base23 hade lyrics dans till "snälla bli min" av Veronica Maggio. Fintfint.
Just nu är jag väldigt lycklig och jag vet verkligen inte varför, brukar alltid ha värts deppmode på kvällarna men det kanske har något med att:
  • Det snart är sommar ?
  • Det gick fett bra på min historie redovisning, som jag inte ens var klar med
  • Det var skit kul på träningen

eller så har det något med min kylskada på handen som jag måste gå och undersöka.. hahaha, jag och Oscar gjorde "salt and Ice challenge" och ja, aj säger jag bah. (googla eller youtubea om ni vill veta) Bilder:
Jag och @Armino Subasic
Jag och @Adam Yow'hanes.
Jag och skadad @Dadju Ambrosio
eh. Aa. @Nova Lindh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela