filipino

6 MAJ

Publicerad 2012-06-06 22:35:37 i Allmänt,

Det är fyra riktiga skoldagar kvar i sjuan, utan betyg och jag kom på en sak. Jag kommer sakna skolan under lovet, inte själva skolan utan min klass. Jag älskar min klass den är as skön och det är as sköna människor som gör mitt liv så mycket härligare.
Kommer sakna att komma 2 min innan vi börjar till skåpet och fråga vart rågsved barnen är som ALLTID kommer sent, kommer sakna hur Svetlana tror att vi bryr oss om vad hon säger kommer sakna hur Miguel vill att vi hänger med och hur Katja kommer in i klass rummet med klackskor och märkes kläder.
Älskar fan min klass. Kommer mest sakna dom jag är med mest som tex.
Nerma,Karen,Ayan,Dadju,Adam,Anton,Armin, och Iris (när hon väl är i skolan) men i 7h så spelar det ingenroll asså det är typ peace mellan alla och man kan vara med alla, det blir inte stelt. Fast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela