filipino

18 JUNI

Publicerad 2012-06-18 13:36:30 i Allmänt,

Shalom, eller hur man säger. Just nu sitter jag hemma och gör inte mycket pajade nyss bloggen men lyckades lösa det. Typ. Under dagarna som gått har jag köpt ganska mycket grejer. Vet faktiskt inte varför jag fått så mycket av mina föreldrar.. But I don't mind. Senare ikväll ska jag träffa @SaraQuanbor för vi har massa saker vi måste snacka om. I alla fall saker jag köpt;
Ryggsäck från american apreal, jeans från dr denim, kräm bodyshop, deo björnborg, bandana carlings, linne från punkshop (y) sen har jag fått lampor. Man bah what? nej men vill ha nya lampor.. aa precis. Peace.
hej Zandra.

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2012-06-18 13:37:54

HAHAHHHAHA hej lovisa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela